להצמחתו מחדש של קיבוץ ניר עוז המכירה תפתח ביום רביעי, נר שביעי של חנוכה 13/12/23, 18:00,  נעילת התערוכה ביום ראשון 31/12/23
במגדלי ב.ס.ר. 4 רחוב מצדה 7, בני ברק


קיבוץ ניר עוז, אשר רבע מחבריו נחטפו/נרצחו בשבת השחורה של ה 7 באוקטובר, בתי הקיבוץ נשרפו, נבזזו והקיבוץ הושחת וחולל  - אוסף את השברים ומנסה להבנות ולהצמיח עצמו שוב.

דן רייזנר

דן רייזנר, פיסול

מאחורי היוזמה עומד רמי אטר, פסל ואמן לו חיבור מיוחד לקיבוץ ניר עוז:
"קיבוץ ניר עוז בשבילי זה הקיבוץ של הדודים של מיכלי בת זוגי, זה גם הקיבוץ שחנה, חמותי בת ה- 85, הקימה עם חבריה לגרעין השומר הצעיר. זה הקיבוץ שעליו היא אומרת – אפשר היה להוציא אותי מניר עוז אבל אי אפשר להוציא את ניר עוז ממני.

ביום שישי, ערב לפני הבוקר הנורא של ה -7 באוקטובר, סיפרה לנו חנה על מפגש הגרעין השנתי שהיה להם יום קודם, על החברות ארוכת השנים, על השיחות, על החיבוקים, על האהבה ששרתה על המפגש. בבוקר המחרת סיפור המפגש קיבל תפנית מצמררת, כשהשמות והסיפורים הפכו להיות שמות של חטופים ונרצחים מניר עוז, ביניהם אנשי הגרעין שהפכו לשמות שכל המדינה מכירה, כמו יוכקה ועודד ליפשיץ, נורית ועמירם קופר ואחרים. בין הנרצחים בקיבוץ גם הדוד ובן הדוד של מיכלי.

אתי גדיש דה לנגה. חיישנים

אתי גדיש דה לנגה. חיישנים

למרות שכל מה שרציתי לעשות באותו בוקר זה לעלות על מדים ולצאת להילחם, אני יודע שבגילי אני כבר לא יכול להתגייס לקרב, אבל יכול לגייס את האמנות שלי ושל אחרים למען אנשי "ניר עוז" ועתיד הקיבוץ בפרט וישובי עוטף עזה בכלל.."

רמי אטר, פסל ואמן ומיכל חסון גלייזר, אוצרת ויזמית חברתית, יזמו את תערוכת פופ אפ פיסול "תכף נשוב…" בשיתוף עם מגדלי ב.ס.ר בבני ברק. בתערוכה יציגו מיטב האמנים ביניהם דן רייזנר, אייל אסולין, רונן שהרבני, צביקה קנטור, אתי אברג'יל, חיימי פניכל, דוד גרשטיין, מיכל פורר ועוד.

חיימי פניכל. נחיל קטן

חיימי פניכל. נחיל קטן


75% מהכנסות התערוכה יועברו כתרומה לקיבוץ ניר עוז, לטובת צמיחתו המחודשת - שיקום ובנייה מחודשת של הבתים שנהרסו, הקמת שכונה חדשה לטובת הרחבת הקהילה, שיקום פיזי של כלל מרחב הקיבוץ והקמת מוזיאון לתולדות ניר עוז והארוע.

* התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46.

מחכים לראותכם, ביחד נצמיח תקווה לניר עוז ולכולנו
מייחלים לימים טובים יותר ובשורות טובות רמי אטר, מיכל חסון גליזר.

איריס פירדי סוס.קרדיט צילום דמיטרי ספקטור

איריס פירדי סוס.  צילום: דמיטרי ספקטור

עדנה אוחנה. ללא כותרת

עדנה אוחנה. ללא כותרת  

הזמנה לתערוכת פיסול תכף נשוב ניר עוז

https://www.artforniroz.com
לפרטים נוספים טלפון: 052-4625512